leveranciersinfo.

Wilt u leverancier worden of bent u al leverancier, dan vindt u hier alle nodige informatie.

leveranciersinfo

Sinds Randstad en Tempo-Team (voorheen Vedior) zijn samengegaan, verleent één centrale afdeling diensten aan beide partners. Die zelfstandige werkmaatschappij, genaamd Randstad Group Belgium, is verantwoordelijk voor gebundelde aankopen.

Missie en visie

Onze missie
De leveranciersmarkt bespelen om goederen en diensten continu aan de best mogelijke marktcondities te verwerven, in lijn met de bedrijfsstrategie.

Onze visie
Een professionele partner van de business zijn door:

  • te anticiperen op de klantenbehoeften.
  • uitgavetransparantie te creëren.
  • World Class aankoopprocessen te hanteren.
  • contracten te onderhandelen en te managen.
  • leveranciersperformance te vergroten.
  • de principes van de Supplier Code uit te dragen.


Procurement

Procurement maakt deel uit van het shared service center van de Randstad groep en staat ten dienste van alle werkmaatschappijen door inkoopondersteuning aan te bieden aan alle budgethouders. Wij stellen ons tot doel om de business maximaal te ondersteunen om zijn doelstellingen te realiseren. Dit doen we door:

  • risico’s te verminderen met doorgedreven leveranciersselectie en prestatiemanagement van leveranciers.
  • processen kritisch te bekijken en te optimaliseren. contracten actief te beheren.
  • toegevoegde waarde te genereren door o.a. een beroep te doen op de knowhow van de leverancier.
  • transparantie i.v.m. de uitgaven te vergroten.
  • de Total Cost of Ownership te optimaliseren.
  • betrouwbaar en integer te handelen.
  • categorieplannen op te maken in samenwerking met de business.

In eerste instantie richten wij ons op de key suppliers, de kritische leveranciers en de uitgaven van > € 50 k.


Info voor leveranciers

Indien u samenwerkt met Randstad Group Belgium nv, het shared service center van de Randstad groep, vindt u hierbij de juiste gegevens:

Facturatieadres
Randstad Group Belgium nv
Access Building
Keizer Karellaan 586 bus 8
1082 Brussel 
BTW-nummer: BE 0874 753 819

Alle facturen gericht aan Randstad Group Belgium nv moeten elektronisch verstuurd worden naar: rgb_ap@randstadgroup.be

Contact met de inkoopafdeling: procurement@randstadgroup.be
Katrien De Ryck tel.: 02 612 22 81
 

Welke gegevens hebben wij nodig van u als leverancier

  • naam van het bedrijf
  • rechtsvorm
  • adres
  • telefoonnummer
  • faxnummer
  • BTW-nummer
  • contactpersoon
  • e-mailadres
  • website
  • branche
  • jaar van oprichting
  • aantal werknemers
  • jaarlijkse omzet
  • ISO-gecertifieerd: ja/neen
  • dienst of product
  • NACE-code
  • ervaring: referenties in dezelfde sectoren
  • referenties in andere sectoren
  • klantenconcentraties: welke provincie(s) alle provincies


Boekhouding / accounts payable
Voor alle vragen i.v.m. leveranciersboekhouding
e-mail: accounting@randstadgroup.be
tel: 02 612 20 10
fax: 02 612 20 39 

Boekhouding / accounts receivable
Voor alle vragen i.v.m. klantenboekhouding
tel: 02 612 22 48
fax: 02 612 22 49